Måndag måndag

Idag ska ja minsan ut o klippa gräset o rensa alla landen...det sistnämda e ju bara så tråkigt, men det blir ju fint när det e klart :) men om ja träffar på en stor spindel så vet ja inte hur ja kommer kunna gå vidare o slutföra mitt arbete..har riktig spindelfobi *ryser*!!!

Sen så skulle min underbara vän Annika komma på en kaffe, har ju inte träffat henne nu på en vecka då hon vart bortrest :( så nu har vi mycket att prata om :)

Skönt
att ha vänner som man kan prata med ALLT om, vänner man kan lita på till 100 % är guldvärda!!



M-L och Annika, mina guldklimpar <3<3

Kommentarer
Postat av: Marre

Haha Marre med en hel mun full med rödvinständer! Avslöjande! Du är mitt hjärta och guldklimp också! puss gumman

2010-06-21 @ 22:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0