Söndag...

Helgerna går ju skjukt snabbt att man knappt hinner med....men ja e ledig imorgon så jag gör om denna dag till en Lördag ist ;)

Älsklingen o svärfar håller på o målar huset..vit ska det bli...bara vit...ja älskar vit!! rent , snyggt o stilfullt tycker jag! Meeen det blir ju så rörigt överallt på trädgården, o det har ja en aning svårt för..trivs inte riktigt när allt inte så som det ska vara..grejor överallt, gräset börjar bli högt, burkar här o där, färg här o där, jaa allt e bara oreda här utanför mina väggar...men men ja får la ta det, det kommer ju bli så fint när det e klart=) tänk om man bara kunde knäppa med fingrarna så skulle det vara färdigt...det vore något det, om ja ändå kunde vara lite magiskt ! vad lätt livet vore då,hihihi .

Hmm vad ska ja göra idag då...kanske skulle kila över till grannen o snika en kopp kaffe ..mitt börjar ta slut..herregud så mycket kaffe det går åt när det ska målas..kankse skulle stoppa in mina barn i bilen o dra en snbbis till Tempo, orkar ja?? ja det e frågan:)

Nee nu skiner solen så ja kan inte sitta här o uggla, ut ska ja!!

Pööözz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0