depression

ush ja vet inte vad jag ska skriva...ja har haft mina upp o nedgångar i mitt liv..jag har mått helt underbart men jag har även mått skit så många gånger..ja vet hur det är att ha en deprission, hur det känns att vara fylld av ånget, hur det känns att inte tycka något är roligt....att må dåligt inombords , det finns inget värre.. Nu mår ja bra, vissa dagar kan vara jobbiga men det e som sagt bara vissa dagar, det går över. Men ja hör så väll om någon annan mår dåligt.. uch ja vet inte vad ja ska göra??! någon  som ja älskar så otroligt mår inte det minsta bra o har inte gjort på länge..ja känner mej maktlös...vill finnas där o vara nära.. vad ska ja göra? åhh !! ja blir orolig, snälla vad ska göra...


Kommentarer
Postat av: Marre

Gumman du hjälper bara av att finnas där det vet jag! Tänker på dig, jag ringer så fort jag kommer hem! puss & kram

2010-06-13 @ 22:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0