änglar

Du finns i mitt hjärta. Du finns i mina tankar, men jag kan inte se
eller röra dig. Du sitter på ett moln och tittar på mig. Du är min
ängel....Du kommer aldrig att raderas från mitt minne. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ till
alla jag saknar som har lämnat mig från denna jord ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


ja har så många änglar i  mitt liv....min kära pappa som gick bort i cancer när jag var 13..min pojkvän när jag var 17 så otrolig underbar var han bara poestiv, sen min underbara underbara mamma när ja var 20...o så däremellan farmor o farfar men dom hade ändå ådern med sej..

pappa o mamma, FUNDERAR mycket på hur livet hade sett ut med er hos mig..Mina barn undrar ofta hur mormor o morfar var..helt underbara säger jag...för det var dom....:( åhh vad ja önskar att dom vart med nu i mitt liv...den uppväxt ja haft önskar ja mina barn, ja hoppas ja kan leva upp till den ..

älskar er Mamma o Pappa <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0