Härliga dag!!!

När solen skiner blir ja glad=) Denna dag har spenderats ute, på förmiddagen hos grannen Elisa med barn..det var studsmattehoppning för full rulle!! På eftrmiddagen var min andra granne Nelly o hennes dotter Ninja här på kaffe o lek=) Underbart att ha  så goa grannar med barn i samma ålder!!

Nu har barnen gått o lagt sej, efter ett väldigt välbehövligt bad..ute dagar sätter sina spår kan man säg,haha!! 
Hoppas på lika gött väder imorgon men det varnas för regn o åska=(  jaja ja måste ändå städa här inför Midsommar=/

Nehe nu kommen vännen min med kebab *mums*..Även den ska avnjutas ute på altanen=)



mina 3 busungar :)


Mrs Forsberg

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad trevligt att du har börjat blogga igen !!:) vad söta dem är mina kära brorsbarn.. pussa dem från mig ses på midsommar ska bli roligt att fira lite ihop

Pussar och kramar Moa

2009-06-17 @ 20:12:43
Postat av: Marre

Åh vad söta de är! Saknar de! Vad fin Freja var i klippt lugg! Puss

2009-06-17 @ 22:00:13
URL: http://singelblogg.blogg.se/
Postat av: Mickan

Dom är så fina mina pluttisar :D Tack för en trevlig kväll ikväll! Love u. Puss

2009-06-17 @ 23:09:24
URL: http://m033.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0