trött tröttare tröttast...

Försov mej imorse...har inte ens hört min klocka när den ringde vi 05:20..som tur var hade älsklingen stallt sin kl 06:20! då vakna ja o insåg att om 25 min börjar ja jobba, PANIK!! men tro det eller ej jag var på jobbet 06:45 o då tar det ändå 15 min att köra...var bara slänga på sej kläderna o borsta tänderna sen iväg .. Puhhh...inget morgonkaffe förns vid 11:30..ja kände mej helt död ju, haha..
Hela dagen blir verkligen tröttsam, vet inte hur många gånger ja gäspat idag ;)

När jobbdagen var slut åkte ja in till stan o fixa mina ögonbryn o sola lite..så gott så..tycker ja var lite värd det idag *L*. Sen har ja hunnit med både kaffe hos grannen Elisa o kaffe hos grannen Nelly ;) härligt att bo på denna gata med så underbara grannar!!

Nu ska ja nog hoppa ner i ett oljebad sen väntar sängen..ska bli helt underbart !!!

Puss o Godnatt ;)


Kommentarer
Postat av: Bella

oj otur att försova sig :<

2010-06-15 @ 20:43:23
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0